Hei – miten voimme auttaa sinua?
Alta löydät tietoa siitä, mikä on helpoin tapa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme!
Kaikki asiat, jotka koskevat avointa ostoa, tyytyväisyystakuuta, reklamaatioita, puuttuvia tuotteita tai virheellisiä toimituksia, tulee käsitellä asiakaspalvelujärjestelmämme kautta. Rekisteröi asiasi alla olevalla lomakkeella tilausnumerollasi ja sähköpostiosoitteellasi. Vastaamme 24 tunnin sisällä.
Toimitusaika ja paketin seuranta - klikkaa tästä
Yksityiskohtainen FAQ - klikkaa tästä
Jos et odotusten vastaisesti ole saanut vastausta kysymykseesi yllä olevien ehdotusten kautta, kirjoita meille yhteydenottolomakkeemme kautta. Täällä voit täyttää kaikki tilauksesi tai tiedustelusi tiedot heti, ja vastaamme yleensä 24 tunnin sisällä arkipäivisin.
1–4 päivän ilmastokompensoitu toimitus
Paketti, kortti ja toimitus suoraan vastaanottajalle
Aina 100 %:n asiakastyytyväisyystakuu