Tiedämme kuinka innoissasi olet tehtyäsi tilauksen - Toimitusaikamme on tavallisesti 2-4 arkipäivää ja tarjoamme ilmaisen toimituksen yli 60,00 € tilauksille.Tilaukset, jotka tehdään ennen klo 16 Bringin kautta, lähetetään samana päivänä.Huomaa, että personoiduilla tuotteilla on pidempi toimitusaika. Katso yksityiskohtaiset tiedot kunkin tuotteen sivulta.Jatka lukemista niin saat tietää miten hoidamme toimituksen.
Joulutoimitusta varten
Postinumero 97200–99999 tilaa viimeistään klo 16.00 12.12.
Postinumero 87831–89999 + 91000–93999 + 95000–97199 tilaa viimeistään klo 16.00 12.12.
Postinumero 07000–14999 + 19000–22999 + 30000–31999 + 40800–87830 + 90000–90999 + 94000–94999 tilaa viimeistään klo 16.00 16.12.
Postinumero 00000–06999 + 15000–18999 + 23000–29999 + 32000–40799 tilaa viimeistään klo 16.00 17.12.
Huomioithan, että personoiduilla tuotteilla on pidempi toimitusaika. Tarkempia tietoja löydät kyseisen tuotteen sivulta.
Kassalla tarjoamme toimituksen Bringin kanssa. Bring toimittaa noutopisteisiin ja tarjoaa myös kotiinkuljetuksen. Huomioithan, että Outlust pehmeä kattoteltta autolle toimitetaan aina DHL:llä (kotiinkuljetus) ja voi kestää muutaman päivän pidempään kuin normaali toimitusaikamme.
Normaali toimitusaikamme 2-4 päivää koskee kaikkia toimitusvaihoteoja.
Huomioithan, että personoiduilla tuotteilla on pidempi toimitusaika. Tarkempia tietoja löydät kyseisen tuotteen sivulta.
Tarjoamme aina ilmaisen toimituksen yli 60,00 € tilauksille. Toimitusmaksu alle 60,00 € tilauksille on 5,90 €, riippuen valitesemastasi toimitustavasta.
Bring/ Posti:ilmainen toimitus yli 60,00 € tilauksille, muissa tapauksissa 5,90 € Bring/ Posti kotiinkuljetus: toimituskulu 11,90 €
Kyllä, luomme seurantatunnuksen jokaiselle tilaukselle! Kun paketti lähetetään varastoltamme, saat sähköpostiviestin josta löydät tietoa lähetyksestä sekä linkin tiluksen yhteenvetoon, saat myös viestin heti kun lähetys on noudettavissa. Tilauksen yhteenvedosta löydät seurantanumeron sekä seurantalinkin. Lähetyksen seuranta Riippuen valitsemastasi toimitustavasta, voit seurata lähetystä täältä:
Voi olla, että tilauksesi lähetetään eri paketeissa. Suosittelemme, että luet toimitussähköpostisi nähdäksesi sisältääkö tilauksesi useita seurantanumeroita millä näet milloin kaikki paketit on toimitettu. Voit käyttää pakettien seurantasovellusta My Parcels (App Store)(Google Play) nähdäksesi kaikkien toimittajien kaikki toimitusnumerot samasta paikasta.
Kun olet tehnyt tilauksen, lähetämme sinulle tilausvahvistuksen. Tarkistathan roskapostit- sekä tarjousvälilehden ellet heti löydä tilausvahvistusta - mikäli et löydä tilausvahvistusta, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@coolstuff.fi.
Pakkaamme tilauksesi mahdollisimman nopeasti, ja saat ilmoituksen heti kun tilaus on lähetetty varastoltamme. Viestistä löydät linkin tilauksen yhteenvetoon, josta löydät seurantanumerosi sekä seurantalinkin. Huomioithan että yleensä kestää noin 2 arkipäivää ennen kuin lähetys päivittyy postin seurantaan.
Saat ilmoituksen sähköpostitse sekä tekstiviestitse heti, kun lähetys on noudettavissa, ja mikäli valitsit kotiinkuljetuksen, saat tietoa toimituksen ajankohdasta.
Toimitus toiseen osoitteeseen - lähetä lahja suoraan vastaanottajalle!
Valitse ensin toimitustapa kassalla, ja vaihda tämän jälkeen toimitusosoite. Huom! Jos sinulla on käytössä OmaPosti sovellus, johon on ilmoitettu toinen osoite kun tilaukselle, Posti ohjaa paketin lähimmälle noutopisteelle sovellukseen ilmoitetun postinumeron perusteella.
Haluatko että paketoimme lahjan?
No problem - valitse lahjan paketointi kassalla! Täydellistä kun lähetät lahjaan suoraan vastaanottajalle, tai jos et ehdi paketoimaan lahjaa itse.
Ilmastokompensoidut toimitukset
Kaikki CoolStuffin toimitukset varastolta asiakkaalle, ovat 100% ilmastokompensoituja. Tästä ei aiheudu asiakkaalle lisäkustannuksia, ja kompensoimme minkä tahansa valitsemasi toimitustavan – hyvä ratkaisu sekä luonnolle että asiakkaalle! Lue asiasta lisää täältä.
Jos emme jostain syystä pysty toimittamaan tilaustasi ajoissa, ilmoitamme sinua. Jos on mahdollista, ilmoitamme sinulle myös viivästymisen syystä ja uudesta toimitusajasta. Jos toimituksesi viivästyy voit valita rahat takaisin tai tilaa uuden tuotteen. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua.
Tarjoamme muutakin kuin siistiä pakettitoimittajia